2016. május 17., kedd

Dove Pure Care Dry Oil test

Sziasztok! 

Ti kipróbáltátok már a Dove samponokat?  Én a Pure Care Dry Oil sampont, hajbalzsamot és hajpakolást tesztelem. Az én hajam viszonylag lassan zsírosodik, így kb. 5 naponta mosom.  3-4 havonta szoktam vágatni és kb. heti egyszer használok rá hajvégápolót. Mostanában voltak nagyon meleg napok, amely erős napsütéssel jár így könnyen kiszárad a hajam. Azoknak ajánlom ezt a sapont, balzsamot és hajpakolást, akik kúra szerűen szokták táplálni a hajukat vagy nagyon száraz hajuk van, ezért szükséges az állandó ápolás.

Lássuk a tapaztalatokat! ;)

1. alkalom
A hajam lényegesen fényesebb és selymesebb volt a megszokottnál. Sokkal könnyebben kezelhető, ezalatt értve a fésülést és a napközben kevésbé gumbancolódó hajzuhatagot is. A hajam vége kissé töreddezett volt a sampon használása előtt, amely hajmosás után már sokkal szebbé vált.

2. alkalom
A következő hajmosásnál ugyanolyan gyönyörű fényes és jól kezelhető lett a hajam, viszont a 3. nap múlva már jelentősen elnehezedett. Bizonyára ez a minimális hajlakknak is köszönhető, de hajlakkot az ezt megelőző alkalommal is használtam. A hajszálvégek még szebbek lettek, mint azelőtt és az én erősen igénybe vett, gyakran vasalt hajam egyáltalán nem tört a vasalás közben, valamint még napokkal a mosás után sem éreztem azt, hogy a hajvégeim szárazak.

3. alkalom
A teszt utolsó mosásánál minden addig leírt pozitívum hatványozódott, azonban a hajam továbbra is elnehezedett. A haj elnehezedése, könnyen zsírossá válása sokmindentől függ… Milyen gyakran érsz hozzá a hajadhoz? Hordasz-e kalapot, sapkát? Milyen gyakran fésülködsz? Mennyi hajlakkot vagy hajhabot, esetleg hajolajat használsz? Ezek mind befolyásoló tényezők és persze az is, hogy a Ti hajatok milyen típusú. 

Próbáljátok ki ti is! :)





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése